Wednesday, March 31, 2010

sekadar melepaskan geram

Posted by ~cahayaratu~ at 1:35 am
ha eleh,,,de je org dengki n nak menjatuhkan aku kan..cam aku heran sgt je.da dia tak pat pe dia nak pastu nak buruk2kan aku.sedar la diri tu sendiri gak.geram plak la kan.gg da r terabur.aduhai..gaya nak up je.cam dak2 plak tu ayat.tatau nak reply.kepoh lebih.pastu nak tunjuk baik.."nape u wat msg ni camni"camtu la kot gaya dak2 baik padahal dia yg nak uat kecoh.hahaha...tak pe.aku malas nak layan dak bongok camtu.psycho.cian mereka.amek la yg ko tkejar2 tu tp tak payah la nak buruk2kan org lain.bengap sgt tu nama nya.sgt geram aku plak kan.sebbek la de kwn2 aku yg sgt baik n sggup mendengar luahan ati aku ni..tak pe la aku baru pas mandi lega sket ngata dia.wakaka..n nak tito.sgt la penat merayap.nite sume..muah..:D

2 comments:

FaraWani on Wednesday, March 31, 2010 8:58:00 am said...

hahaha..

rilek ah mummy.. orang tu takde kerja lain dah, duk sibuk je..

pasni if tensi je, gi mandi tau. tentu lega. :)

~cahayaratu~ on Saturday, June 26, 2010 4:35:00 pm said...

hehehe...mmg slalu uat camtu la dek fara..:D

Post a Comment

 

♥ Cahaya.Ratu ♥ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare