Friday, April 02, 2010

aduyaiii..

Posted by ~cahayaratu~ at 2:12 am
arggghhhh...penat gle tadi!pastu on fb.cam biasa la merepek2 kat fb.de la dak bawah umo sorg ni suh on ym.kata nya urgent nk cp sumthng pastu bila aku da on ym cite nak sparuh ng aku.aku trs la sound klu tak nak cite bek jgn cite.aku ni da r pantang sket org cite2 separuh2 ni!huh!dia lak nak marah aku.cam gaban.pastu off trs ym dia.mmg r membara ati aku.malas nak kawan ng dia da.huh!!tak pe la.abaikan je la.byk sgt org nk kasi aku bengang la kan.haizzz....sabo je la.


paling aku sedih la kan,,,adoi...:(
rasa nak nanges je.ayah aku tak kasi aku transfer la pasal kata nya da nak abis study da pon.tggl 2thn je lg.tp aku tak sanggup weh!!aku sgt benci kat cni.sgt la stress!!grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............
Allah tlg la hamba mu ini!kenapa la byk sgt dugaan..huhu..wpon Dia syg aku sbb byk sgt kasi dugaan tp tak blh ke kita mntk diskaun sket jgn kasi byk sgt dugaan???huhu


nak g barcalona da lg bape jam je.huh!!tak de prasaan pon.sengal je kot.pap nape isnin baru blh masukkan duit.cian gle den..haha..tak pe..mmg penuh dugaan..igt je Dia syg kan aku..wakaka..


adek fara,,mummy call anda.hehe..thx kat tok nujum ha...:D

3 comments:

FaraWani on Friday, April 02, 2010 9:27:00 am said...

thanks mummy.. walaupun kacau je mimpi indah ku.. wakaka~

hepy holiday mummy tembam! ;P

freezxp on Thursday, April 08, 2010 9:43:00 pm said...

byk2 berdoa yer.. isk2.. waa.. g barcelona.. jage diri elok2 :)

~cahayaratu~ on Saturday, June 26, 2010 4:36:00 pm said...

np fara.thx
fareez thx juge..:D

Post a Comment

 

♥ Cahaya.Ratu ♥ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare