Monday, March 29, 2010

pertama,kedua,ketiga.ke4,ke5

Posted by ~cahayaratu~ at 12:51 am
pertama skali thx kepada cek ezza aka my badak..hehe..yg telah meng-edit aku nya blog btambah lebih menarik ng kaler ijau gak..hehe...*sgt suka ijau*
pica2 pon sgt la cun sebab de aku la kan..wakakaka..*pasan abis da ni* :P

kedua,mana akak aku ni??nape tak reply msg den??nak tau result!!!huhu...arap2 dapat!huhu...

ketiga plak cam malas je nak g barca.1 pe pon tak pack lg.huh!

ke4,makan cam babun plak rini!pasal sedap sgt kot ayam kurma aku masak semalam!hahaha...n lompat2 td..jgn jeles aku da kurang berat badan..wakakaka....

ke5 la kan,malas la sgt2 sok de klas pagi sebbek de 1 klas je..nape perlu de klas pagi2??bdiri selama 3jam kat spital.sgt la penat!!wuaaarggggghhhhhhhhhhhhhhh

p/s: sekadar ilangkan stress..:D

5 comments:

FaraWani on Monday, March 29, 2010 8:32:00 am said...

kuat makan pun berat badan boleh turun ke?

tak percaya ah!! :P

freezxp on Monday, March 29, 2010 11:07:00 pm said...

ke6.. 7.. 8 ?

freezxp on Monday, March 29, 2010 11:09:00 pm said...

6... 7.. 8.. :P

Cek Ungu on Tuesday, March 30, 2010 12:05:00 am said...

1. u r most wlcm my dear :P *alek msia belanje aku..hhaha

2.akak ko tido kot.haha

3.mls sbb aku tak join kan..dah ko tak ajak..cm ne nk folow kan..

4.dah mkn cm babun sure ke leh kuruss..wakakaka

5.selagi anda bergelar pelajar kannnnn

p/s:sekadar menambah stress anda

~cahayaratu~ on Saturday, June 26, 2010 4:32:00 pm said...

fara babun..
fareez tak de la selebihnya
dekba...thx menambahkan stress aku..muahaha

Post a Comment

 

♥ Cahaya.Ratu ♥ Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare